Voip Telefonie
Uw Bedrijfstelefonie in de CloudZakelijk telefoneren via cloud telefonie is voordelig en kent tal van andere voordelen. Ook kleinere zelfstandigen en middelgrote ondernemingen in diverse sectoren ontdekken steeds meer het gemak. VoIP staat voor Voice over Internet Protocol en betekent dat u belt via een internetverbinding. Hiervoor heeft u een virtuele telefooncentrale en, afhankelijk van uw wensen, speciale VoIP telefoons nodig. Tevens is bellen via uw smartphone een mogelijkheid. Stap nu over op VoIP telefonie en u wilt nooit meer anders
Kosten besparen door VoIP telefonie
Overstappen naar bedrijfstelefonie via Voice over IP betekent bijna altijd een flinke kostenbesparing. U belt namelijk via internet en heeft dus geen ouderwetse analoge telefoonverbindingen nodig. U betaalt per gebruiker een vast tarief per maand. Dit bedrag is lager naarmate u meer medewerkers heeft. Voor dit bedrag ontvangt u een moderne telefooncentrale in de cloud, een maandelijkse bundel met belminuten en een servicepakket. Dankzij VoIP telefonie is het voeren van nationale en internationale telefoongesprekken een stuk voordeliger. Heeft u vestigingen in het buitenland? Dan zijn deze bovendien heel gemakkelijk aan te sluiten op uw nieuwe telefooncentrale.
Handige functies van bellen met Voice over IP
Cloud telefonie geeft u een veel grotere keuze aan mogelijkheden dan analoog bellen. Voorbeelden van handige functies voor bedrijven zijn onder andere een keuzemenu, een wachtrij en een welkomstboodschap. Of wat dacht u van persoonlijke voicemails, conference calls en belgroepen? Daarnaast is het aantal telefoonaansluitingen in drukke periodes zeer eenvoudig uit te breiden en weer te verkleinen zodra u daar behoefte aan heeft. Verder geeft de VoIP telefooncentrale u een groter inzicht in uw telefonie. Raadpleeg bijvoorbeeld een overzicht van de inkomende en uitgaande gesprekken die in een bepaalde periode gevoerd zijn. Dat is ontzettend bruikbaar als managementinformatie.
Internet bellen: overal en altijd bereikbaar
Dankzij VoiP telefonie bent u altijd en overal bereikbaar op de manier die u wenst. Zo is het mogelijk om vanaf elke locatie middels een internetverbinding (mobiel netwerk of WiFi) met uw smartphone te bellen via een zakelijk telefoonnummer. Zo lijkt het net alsof u op de zaak zit en dat staat natuurlijk erg professioneel. Belt de klant uw zakelijke nummer? Dan is het ook mogelijk deze oproepen met uw smartphone te beantwoorden. U kunt bovendien zelf bepalen wanneer u wel en niet beschikbaar bent voor telefoontjes. Dit is allemaal in te stellen op de telefooncentrale.
Relatiemanagement combineren met virtuele telefooncentrale
Benut de nieuwste mogelijkheden om VoIP telefonie te integreren met uw CRM-pakket. Dit maakt Customer Relation Management een stuk efficiënter. Met een klik op het telefoonnummer in het CRM-systeem is het dan bijvoorbeeld mogelijk klanten direct te bellen. Belt een klant uw bedrijf op? Dan ziet uw medewerker meteen wie er belt en verschijnen de klantgegevens op het computerscherm. Dit bespaart kostbare zoektijd. Klanten hoeven minder lang te wachten op een antwoord.
Smart Connect biedt een volledige oplossing aan via een in the cloud-telefooncentrale en VOIP telefonie. Wenst u meer informatie over onze manier van werken? Vraag vrijblijvend meer informatie of een offerte aan via onze contactpagina of ons telefoonnummer +32 (0) 3 846 46 46. Wij helpen u graag verder!