VoIP bellen
Uw Bedrijfstelefonie in de CloudVoor kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s) biedt VoIP bellen ontzettend veel pluspunten. Het is laag geprijsd en kent talloze handige mogelijkheden voor bedrijven. VoIP telefonie kent bijvoorbeeld vele functies die de effectiviteit en efficiency van uw communicatie verbetert. Denk aan een eenvoudig in te stellen algemene welkomstboodschap voor bellers, een keuzemenu, persoonlijke voicemails en een wachtrij. Daarnaast is VoIP bellen perfect te combineren met Customer Relation Management tools. U regelt zelf waar en wanneer u bereikbaar bent en krijgt bovendien meer inzicht in uw bedrijfstelefonie. Stap nu over en ervaar de voordelen.
Hoe werkt VoIP bellen?
VoIP is de afkorting van Voice over Internet Protocol. Eenvoudig gezegd betekent dit dat u via het internet belt. Dit gebeurt via een virtuele telefooncentrale. Deze bestaat uit speciale software die online, in de cloud op het internet, staat. Om een telefoontje te plegen gebruikt u uw smartphone of een speciale VoIP telefoon. Tegen een vast maandelijks tarief kan het door u gewenste aantal medewerkers gebruik maken van VoIP bellen. Smart Connect zorgt voor een soepel werkende virtuele telefooncentrale, een belbundel en uitgebreide service. Dit levert uw bedrijf gemak en een grote kostenbesparing op. Ook voor speciale IP telefoontoestellen, zowel vaste als draadloze, kunt u bij ons terecht.
Grote functionaliteit en flexibiliteit
Met cloud telefonie krijgt u een enorme hoeveelheid mogelijkheden tot uw beschikking. Stel bijvoorbeeld belgroepen in, voer eenvoudig conference calls of koppel de telefooncentrale aan uw CRM pakket. Integratie met uw Customer Relation Management systeem levert een besparing qua tijd en kosten op. Medewerkers hebben direct toegang tot de informatie over de klant en kunnen uw klanten hierdoor heel gauw helpen. Heeft u tijdens een bepaalde telemarketingactie van uw bedrijf meer telefoonaansluitingen nodig? Dat is met VoIP telefonie snel geregeld. Het vergroten of verkleinen van de capaciteit is op elk moment te realiseren. Dit maakt bellen via Voice over IP zeer flexibel. De virtuele telefooncentrale geeft daarnaast uitgebreide informatie over de telefoongesprekken binnen uw bedrijf. Dit is zeer bruikbaar om het telefoonverkeer te analyseren en uw marketing te verbeteren.
Telefoneren via VoIP: waar, hoe en wanneer u maar wenst
Met VoIP bellen belt u waar, hoe en wanneer u maar wilt met uw klanten en andere relaties. Vanaf elke plek waar u zich bevindt, kunt u telefoneren met het gewenste zakelijke telefoonnummer. Hiervoor heeft u een smartphone met een internetverbinding (WiFi of mobiel netwerk) nodig. Dankzij een speciale app op uw telefoon lijkt het voor degene met wie u belt alsof u gewoon op kantoor zit. De ander ziet namelijk het zakelijke telefoonnummer. Dit geldt voor zowel inkomende of uitgaande telefoongesprekken. U bepaalt helemaal zelf wanneer u van deze mogelijkheid gebruik wenst te maken.
Moderne bedrijfstelefonie op maat via Smart Connect
Zoekt u een goedkope, perfect passende en moderne oplossing voor de telefonie van uw onderneming? Neem dan snel contact op met Smart Connect, want wij bieden bedrijven VoiP telefonie op maat voor weinig geld. Bel ons via telefoonnummer +32 (0) 3 846 46 46 of stel uw vraag via onze contactpagina.